Podvojné účetnictví a Daňová evidence
- převzetí dokladů, kompletace a jejich zaúčtování
- vedení peněžního deníku či hlavní knihy, vedení pokladní knihy, knihy hmotného majetku aj.
- párování plateb, sledování sald jednotlivých účtů, možnost hlídání splatností a vystavování příkazů k úhradě, vedení knihy pohledávek a závazků
- zpracování Přiznání k DPH, souhrnného hlášení či kontrolního hlášení
- zpracování účetní závěrky a tisk konečných knih a výkazů
- zpracování Přiznání k dani z příjmu fyzických či právnických osob včetně příloh, přehledy na OSSZ a ZP, Přiznání k silniční dani aj.
- po dohodě možnost vystavování a rozesílání faktur
- Rekonstrukce účetnictví / Daňové evidence
Pokud si vedete účetnictví sami, možnost poradenství a kontroly správnosti zaúčtování, případně zpracování závěrky a příslušných daňových přiznání.
Ceny
Cena u Daňové evidence: 20 Kč za položku, minimální měsíční paušál 500 Kč u neplátce a 1.000 Kč u plátce DPH.
Cena u Podvojného účetnictví: 25 Kč za položku, minimální měsíční paušál 1.000 Kč u neplátce a 1.500 Kč u plátce DPH
Zpracování a zaslání DPH, KH a SH souhrnně 1000 Kč.
Orientační měsíční paušál u Podvojného účetnictví:
- do 20 položek 1.500 Kč
- do 60 položek 2.500 Kč
- do 100 položek 3.500 Kč
Daňová přiznání
Daň z příjmu fyzických osob:
- ze zaměstnání 500 Kč dle náročnosti
- z podnikání od 2.000 Kč včetně přehledů
- přehled pro OSSZ a Zdravotní pojišťovnu 300 Kč/ks
Daň z příjmu právnických osob z podkladů z účetnictví od 3.000 Kč dle náročnosti.
Silniční daň 200 Kč za 1 vozidlo + 100 Kč za každé další.
Mzdy a personalistika
- vedení personální agendy
- pomoc s výběrem vhodných kandidátů
- sepsání pracovní smlouvy a mzdového výměru či výpovědi, přihlášení i odhlášení společnosti a zaměstnanců na příslušné úřady a k zákonnému pojištění, vyhotovení zápočtového listu při ukončení pracovního poměru, potvrzení pro ÚP aj.
- pravidelné měsíční zpracování mezd, zpracování přehledů na OSSZ a zdravotní pojišťovny aj.
Ceny
- nový zaměstnanec 200 Kč (100 Kč u DOPP) – jednorázově zahrnuje veškeré úkony při nástupu a případnému výstupu zaměstnance
- DOPP do 10.000 : 100 Kč/osoba
- ostatní pracovní smlouvy a DOPP nad 10.000 /měsíc 200 Kč/osoba
Při vedení a platbách déle než 6 měsíců, zpracování Vyúčtování daní, Roční zúčtování daní a ELDP v ceně.
Konzultace, návštěva úřadu aj. 400 Kč/hod.
Další možné služby
- vyřízení pochůzek na příslušných úřadech
- přepis textu a jeho korekce, vytvoření poptávky, nabídky či jiného obchodního dopisu, vytvoření tabulky, vyhledávání na internetu
- zpracování výkazů pro banku z Vašeho účetnictví
- komunikace s klienty, zúžení kandidátů k výběru nového zaměstnance dle vašich požadavků a domluvení následného pohovoru aj.